mmeegroup.cz

Jsme součástí vašeho růstu


Spustili jsme nový projekt Profi servis podnikatelům


3.11.2024

Michaela Studnička Skálová

Máme pro Vás skvělou zprávu! Dne 1.11.2024 jsme spustili nový projekt: Profi servis podnikatelům. Staneme se Vaším "parťákem" pro podnikání, který Vám bude oporou v oblastech, kde možná nejste úplně silní v kramflecích, jako je například účetnictví, daňové a ekonomické poradenství, controllingu, marketingu a IT.

Každý podnikatel velmi dobře ví, že aby jeho podnikání bylo úspěšné a expandovalo, je nutné mít plně pod kontrolou několik stěžejních segmentů a to je velmi těžké zvládnout sám.

Potřebujete tedy „parťáka“ pro podnikání, který Vám bude oporou v oblastech, kde možná nejste úplně silní v kramflecích, jako je například účetnictví, daňové a ekonomické poradenství. Můžeme však také pomoci v oblasti controllingu, marketingu a IT.

Mít své podnikání pod kontrolou znamená efektivně řídit různé aspekty firmy a být připravený na výzvy.

Zde je několik tipů, jak toho dosáhnout:

1. Finanční řízení  

Pravidelně analyzujte finanční výkazy, sledujte cash flow a udržujte si přehled o příjmech a výdajích. Pomocí finančních nástrojů nebo softwaru zajistěte přesné účetnictví.

2. Stanovte priority a cíle 

jasně a měřitelné obchodní cíle. Prioritizujte úkoly a projekty, které podporují dosažení těchto cílů.

3. Efektivní plánování 

Vytvářejte dlouhodobé a krátkodobé plány a pravidelně je revidujte, abyste mohli reagovat na změny v prostředí nebo na trhu.

4. Systémy a procesy 

Zavádějte efektivní systémy a procesy pro klíčové oblasti, jako jsou prodej, marketing, výroba nebo zákaznický servis, zajišťujete hladký chod firmy.

5. Technologie 

Využívejte vhodné technologické nástroje. Automatizujte opakující se úkoly, abyste zvýšili efektivitu a snížili chybovost.

6. Týmová spolupráce 

Budujte silný tým, delegujte úkoly a podporujte otevřenou komunikaci. Investujte do školení a rozvoje dovedností zaměstnanců.

7. Zákaznická zpětná vazba 

Aktivně shromažďujte data a analyzujte zpětnou vazbu zákazníků, abyste zlepšovali produkty, služby nebo zákaznický servis.

8. Rizikové řízení 

Identifikujte potenciální rizika a připravte si plány pro jejich řízení nebo minimalizaci, aby firma mohla včas reagovat na neočekávané situace.

9. Pravidelné hodnocení výkonu 

Neustále sledujte výkon a efektivitu firmy. Používejte metriky a ukazatele výkonnosti, abyste mohli posoudit pokrok a potřebu změn.

10. Osobní rovnováha

Udržujete si ponecháte mezi pracovním a soukromým životem, abyste mohli lépe zvládat stres a udržet si dostatečnou energii a motivaci. Není nutné, být na vše sám, nechte si pomoci.

Kombinací těchto strategií můžete dosáhnout, že vaše podnikání zůstane zaměřené, efektivní a připravené na různé výzvy a my jsme připraveni Vám s většinou z nich pomoci nebo Vám doporučit naše dlouholeté obchodní partnery, staneme se součástí Vašeho růstu v podnikání.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.

Těšíme se na spolupráci s Vámi.

Michaela Studnička Skálová


Další články

25.09.2024

Jaroslava Nekolová

Dostupnost půjček a jejich hrozba

Proč je půjčování na zážitky cesta do pekel? Půjčky na zážitky, jako je dovolená či dárky, nepřináší dlouhodobou hodnotu. Jakmile dovolená skončí nebo dá…

24.06.2024

Michaela Studnička Skálová

Dohoda o provedení práce od 1.7. 2024 v ČR jinak ...

Novinky v DPP od 1.7.2024 Limity pro odvody na pojištění: Pokud má zaměstnanec DPP pouze u jednoho zaměstnavatele a jeho měsíční příjem přesáhne 25 %…

20.12.2023

Michaela Studnička Skálová

Změny ve zdanění DPP v roce 2024

Dohoda o provedení práce musí být jako smluvní vztah mezi zaměstnancem a