3.11.2024
Michaela Studnička Skálová
Máme pro Vás skvělou zprávu! Dne 1.11.2024 jsme spustili nový projekt: Profi servis podnikatelům. Staneme se Vaším "parťákem" pro podnikání, který Vám bude oporou v oblastech, kde možná nejste úplně silní v kramflecích, jako je například účetnictví, daňové a ekonomické poradenství, controllingu, marketingu a IT.
Každý podnikatel velmi dobře ví, že aby jeho podnikání bylo úspěšné a expandovalo, je nutné mít plně pod kontrolou několik stěžejních segmentů a to je velmi těžké zvládnout sám.
Potřebujete tedy „parťáka“ pro podnikání, který Vám bude oporou v oblastech, kde možná nejste úplně silní v kramflecích, jako je například účetnictví, daňové a ekonomické poradenství. Můžeme však také pomoci v oblasti controllingu, marketingu a IT.
Mít své podnikání pod kontrolou znamená efektivně řídit různé aspekty firmy a být připravený na výzvy.
Zde je několik tipů, jak toho dosáhnout:
1. Finanční řízení
Pravidelně analyzujte finanční výkazy, sledujte cash flow a udržujte si přehled o příjmech a výdajích. Pomocí finančních nástrojů nebo softwaru zajistěte přesné účetnictví.
2. Stanovte priority a cíle
jasně a měřitelné obchodní cíle. Prioritizujte úkoly a projekty, které podporují dosažení těchto cílů.
3. Efektivní plánování
Vytvářejte dlouhodobé a krátkodobé plány a pravidelně je revidujte, abyste mohli reagovat na změny v prostředí nebo na trhu.
4. Systémy a procesy
Zavádějte efektivní systémy a procesy pro klíčové oblasti, jako jsou prodej, marketing, výroba nebo zákaznický servis, zajišťujete hladký chod firmy.
5. Technologie
Využívejte vhodné technologické nástroje. Automatizujte opakující se úkoly, abyste zvýšili efektivitu a snížili chybovost.
6. Týmová spolupráce
Budujte silný tým, delegujte úkoly a podporujte otevřenou komunikaci. Investujte do školení a rozvoje dovedností zaměstnanců.
7. Zákaznická zpětná vazba
Aktivně shromažďujte data a analyzujte zpětnou vazbu zákazníků, abyste zlepšovali produkty, služby nebo zákaznický servis.
8. Rizikové řízení
Identifikujte potenciální rizika a připravte si plány pro jejich řízení nebo minimalizaci, aby firma mohla včas reagovat na neočekávané situace.
9. Pravidelné hodnocení výkonu
Neustále sledujte výkon a efektivitu firmy. Používejte metriky a ukazatele výkonnosti, abyste mohli posoudit pokrok a potřebu změn.
10. Osobní rovnováha
Udržujete si ponecháte mezi pracovním a soukromým životem, abyste mohli lépe zvládat stres a udržet si dostatečnou energii a motivaci. Není nutné, být na vše sám, nechte si pomoci.
Kombinací těchto strategií můžete dosáhnout, že vaše podnikání zůstane zaměřené, efektivní a připravené na různé výzvy a my jsme připraveni Vám s většinou z nich pomoci nebo Vám doporučit naše dlouholeté obchodní partnery, staneme se součástí Vašeho růstu v podnikání.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.
Těšíme se na spolupráci s Vámi.
25.09.2024
Jaroslava Nekolová
Proč je půjčování na zážitky cesta do pekel? Půjčky na zážitky, jako je dovolená či dárky, nepřináší dlouhodobou hodnotu. Jakmile dovolená skončí nebo dá…
24.06.2024
Michaela Studnička Skálová
Novinky v DPP od 1.7.2024 Limity pro odvody na pojištění: Pokud má zaměstnanec DPP pouze u jednoho zaměstnavatele a jeho měsíční příjem přesáhne 25 %…
20.12.2023
Michaela Studnička Skálová
Dohoda o provedení práce musí být jako smluvní vztah mezi zaměstnancem a