15.07.2021
Pokud nechcete najímat dalšího zaměstnance, řešením může být delegování některých povinností na virtuální asistentku, která vám umožní soustředit se pouze na klíčové oblasti vašeho podnikání.
Během růstového období vašeho podnikání pravděpodobně dospějete do bodu, kdy si uvědomíte, že už nedokážete plnohodnotně zvládat všechny úkoly potřebné k hladkému fungování a dalšímu rozvoji vaší firmy. Pokud nechcete najímat dalšího zaměstnance, řešením může být delegování některých povinností na virtuální asistentku, která vám umožní soustředit se pouze na klíčové oblasti vašeho podnikání.
Virtuální asistentka je specializovaná osoba, která pro vás bude pracovat ze vzdáleného místa. Podle rozsahu spolupráce může pracovat jen pro vás, nebo i pro větší množství klientů. Pomůže vám s vyřizováním e-mailů, sjednáváním schůzek, jednoduchou administrativou, správou sociálních sítí a dalšími činnostmi dle domluvy. Výhodou spolupráce s virtuální asistentkou je finanční úspora: na rozdíl od běžného zaměstnance platíte VA jen čas, který skutečně odpracovala, neplatíte jí nemocenskou, dovolenou ani zdravotní pojištění. Navíc nemusíte investovat do zaměstnaneckých výhod ani poskytovat prostory či vybavení, jako například počítač nebo telefon.
Tato pozice oficiálně vznikla roku 1996 v USA, kdy Anastacia Brice pracovala na dálku pro osobního kouče Thomase J. Leonarda. Pouze pomocí telefonu a faxu zvládala vše potřebné a její šéf ji během jednoho telefonátu označil právě termínem virtuální asistentka. Vlivem této pracovní zkušenosti Anastacia založila první společnost pro virtuální asistentky na světě.
V posledních dvou letech se s nabídkou virtuálních asistentek roztrhl pytel. Ne každá zájemkyně o tuto pozici má však potřebné znalosti: předem si ujasněte, co od svojí budoucí VA vlastně očekáváte. Jiné požadavky na finanční odměnu bude mít někdo, kdo má základní znalosti práce s počítačem, a jiné ten, kdo se dokáže kromě správy pošty postarat i o váš marketing nebo daně.
Pokud se chcete vyhnout zdlouhavému vybírání a desítkám pohovorů, využijte služeb ověřené firmy, která vám na základě vašich požadavků najde virtuální asistentku podle vašich potřeb. Toto řešení vám ušetří čas i zklamání z možné nekompetentnosti či nespolehlivosti. Firmy totiž „svoje“ VA pečlivě prověřují, protože vědí, že by jim nekvalitní služby pokazily reputaci. Základem oboustranně úspěšné spolupráce je zvládnutá komunikace a přesné stanovené požadavky: během online schůzek se domluvte, jakým způsobem bude vaše asistentka dostávat zadání, v jakém čase bude dostupná i co konkrétně bude v její kompetenci.
Ideálním výsledkem je spokojenost na obou stranách: vy získáte více času na opravdu důležité záležitosti, aniž byste se museli bát, že se vám hromadí úkoly, a vaše virtuální asistentka získá stálého zákazníka, pro kterého je radost pracovat.
Hledáte-li důvěryhodnou virtuální asistentku, která vám pomůže s chodem vaší kanceláře, obraťte se na nás, společně najdeme to nejlepší řešení pro vaše potřeby.
3.11.2024
Michaela Studnička Skálová
Každý podnikatel velmi dobře ví, že aby jeho podnikání bylo úspěšné a expandovalo, je nutné mít plně pod kontrolou několik stěžejních segmentů a…
25.09.2024
Jaroslava Nekolová
Proč je půjčování na zážitky cesta do pekel? Půjčky na zážitky, jako je dovolená či dárky, nepřináší dlouhodobou hodnotu. Jakmile dovolená skončí nebo dá…
24.06.2024
Michaela Studnička Skálová
Novinky v DPP od 1.7.2024 Limity pro odvody na pojištění: Pokud má zaměstnanec DPP pouze u jednoho zaměstnavatele a jeho měsíční příjem přesáhne 25 %…